Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over het handelen van een medewerker van InterviewMe?
Of bent u ontevreden over de manier waarop een medewerker met u omgaat? Dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere cliënten en voor de kwaliteit van de dienstverlening.
Zowel voor u als voor ons biedt een klacht mogelijkheden tot
verbetering van onze kwaliteit van de dienstverlening. Het is daarom van belang
dat uw klacht op de juiste plek terecht komt, serieus wordt behandeld en dat er
maatregelen worden genomen ter voorkoming van herhaling.
Mocht u ontevreden zijn over de inhoud van het traject of de
handelswijze van InterviewMe kunt u dit kenbaar maken middels een klacht
indienen.
Procedure
Hoe werkt het indienen van een klacht? Een klacht kan bij voorkeur schriftelijk
worden ingediend middels een e-mail via info@interviewme.nl of per post aan
InterviewMe T.a.v. Klachtencommissie
Torenstraat 5
2405 XG Alphen aan den Rijn
Eventueel kan het ook mondeling kenbaar worden gemaakt middels het telefoonnummer 085-3030 67 41.
Op de klacht moet de volgende informatie worden genoteerd: *
Naam en adres. * Datum van verzenden van de klacht. * De medewerker tegen wie de klacht is gericht. * Wanneer de gebeurtenis heeft plaatsgevonden. * Een omschrijving van de gebeurtenis.
Afhandeling klacht
Binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht ontvangt u schriftelijk een
ontvangstbevestiging. Als een klacht niet in behandeling wordt genomen wordt u
daarvan binnen 21 dagen gemotiveerd van op de hoogte gebracht. Indien de klacht wel in behandeling wordt genomen ontvangt u ook binnen 21 dagen een gemotiveerd besluit.
De klacht wordt behandeld door een onafhankelijke
medewerker, die zelf niet bij de klacht betrokken is. InterviewMe geeft u op
verzoek inzicht in de achtergrond, doorlooptijd en uitkomst van de behandelde
klacht.
In geval u meent dat de klacht niet naar behoren is
afgehandeld kunt u zich hierna melden bij het Klachtenbureau van UWV.